Zwroty i wymiana

  1. W Brit Style rozumiemy, że kupując zdalnie można nie trafić z wyborem rozmiaru lub fasonu. Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną każdy Klient ma prawo do zwrotu/wymiany towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru, pod warunkiem odesłania go do nas w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu i z kompletem metek. Zwrot kwoty na wskazane konto jest realizowany w ciągu 24h od otrzymania zwróconego towaru. Zwrot/wymiana są możliwe wyłącznie, jeśli towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został zniszczony. Wraz z odsyłanym towarem Klient jest zobowiązany zwrócić ewentualnie wydany dowód zakupu. Koszty zwrotu/wymiany towaru ponosi Klient. Zwracamy kwotę zakupu, bądź też wymieniamy na inny rozmiar lub fason (pod warunkiem dostępności w magazynie). Informację o konieczności wymiany/zwrotu należy przesłać na adres: zwroty@britstyle.pl
  2. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli sprzedana rzecz jest wadliwa lub niezgodna z opisem umieszczonym na stronach Sklepu, a także gdy wydano rzecz w stanie niekompletnym. Warunkiem prawa do reklamacji jest wysłanie pisemnego zawiadomienie o wadzie na adres: zwroty@britstyle.pl i odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany poniżej, w punkcie 26, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiany wadliwego towaru na równorzędny, ale wolny od wad, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Brit Style w ciągu 14 dni od daty otrzymania odesłanego przez Klienta reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
  3. Towar zwracany w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania (przesyłka polecona lub kurierska) WRAZ Z WYDRUKOWANYM I WYPEŁNIONYM FORMULARZEM ZWROTU/WYMIANY na adres:

    Brit Style
    ul. Sławomira 66  
    61-063 Poznań
  4. Brit Style dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W razie ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem zamówienia.
  5. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania towaru do Sklepu w kwocie maksymalnie 11 zł (słownie: jedenaście złotych). Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.