Brit Style

Regulamin sklepu

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Brit Style prowadzonym przez firmę 57 Element Ltd pod adresem: www.britstyle.pl

       Dane rejestracyjne firmy:

       57 Element Ltd
       85 Great Portland Street, 1st Floor
        W1W 7LT London
       Wielka Brytania
       
  2. Działalność firmy jest prowadzona na podstawie wpisu do rejestru spółek nr 10644667
  3. Spółka 57 Element Ltd prowadzi sprzedaż markowej odzieży, obuwia i dodatków za pośrednictwem sieci Internet.
  4. Wysyłka towaru, a także obsługa zwrotów odbywa się w Polsce, pod adresem: Brit Style, ul. Sławomira 66, 61-063 Poznań.
  5. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze sklepu internetowego: komputer, łącze internetowe, jedna z popularnych przeglądarek internetowych typu Internet Explorer, Firefox, Opera, Safari itp. W związku ze stałymi zmianami wprowadzanymi na stronie zalecamy stosowanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych odpowiednich dla danego systemu operacyjnego.
  6. Złożenie oraz potwierdzenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie przez 57 Element Ltd danych osobowych Klienta dla celów związanych wyłączenie z realizacją zamówienia.
  7. Polityka prywatności. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom, a dostęp do niech ma wyłącznie upoważniony personel Sklepu. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą Ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania ich, żądania ich usunięcia lub zaprzestania ich wykorzystywania. Więcej informacji na temat polityki prywatności znajduje się na stronie Polityka prywatności.
  8. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  9. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Dopuszczamy możliwość przerw technicznych, wyłączających możliwość przyjmowania i realizacji zamówień Klientów. W każdym takim przypadku przerwa w funkcjonowaniu serwisu zostanie ograniczona do niezbędnego minimum. Zamówienia Klientów są realizowane w dni robocze, a przekazanie zamówienia do realizacji następuje w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (w przypadku wyboru opcji za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania przez 2conception Sp. z o.o. pełnej opłaty za zamówienie (w pozostałych przypadkach).
  10. Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie produktów z oferty Sklepu do Koszyka produktów, wypełnienie stosownego formularza (w przypadku Klienta niezarejestrowanego) i potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie odnośnika przesłanego pocztą elektroniczną. Dopuszcza się również złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, komunikatora internetowego lub telefonicznie.
  11. Wkrótce po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o przyjęciu zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sklepem.
  12. Prosimy Klientów o podawanie prawidłowych danych kontaktowych podczas składania zamówienia – imienia i nazwiska lub nazwy firmy, pełnego adresu, adresu email oraz numeru telefonu. Nieprawidłowe lub niekompletne dane mogą opóźnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia.
  13. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji i anulowania zamówienia w przypadku wątpliwości co do możliwości jego realizacji. W takim przypadku kwota zapłacona przez Klienta jest niezwłocznie zwracana na wskazane konto.
  14. Płatności za zamówione produkty można dokonać za pobraniem przy odbiorze towaru, kartą płatniczą lub przelewem w systemie PayPal lub PayU, bądź też przelewem na konto spółki 57 Element Ltd. Formy płatności i dane do przelewu zostały szczegółowo określone na stronie Formy płatności i wysyłki.
  15. Przyjęcie zamówienia do realizacji odbywa się po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem), po otrzymaniu informacji o poprawnej autoryzacji płatności (w przypadku wyboru opcji płatności za pośrednictwem PayPal lub PayU) lub po zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku przelewu na konto spółki 57 Element Ltd.
  16. W przypadku gdy płatność nie zostanie uregulowana w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
  17. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest niezwłocznie o tym fakcie. Klient może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni, Sklep zastrzega sobie możliwość wysłania towarów dostępnych w zamówieniu lub anulowania zamówienia. Kwota za niedostępną część produktów jest niezwłocznie zwracana na konto wskazane przez Klienta.
  18. Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie i obejmuje czas sprowadzenia towaru oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską/firmę kurierską. Przy tym czas realizacji obejmuje tylko dni robocze.
  19. Termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru + czas dostawy
  20. W dniu wysyłki towaru Klient informowany jest o tym pocztą elektroniczną, a w przypadku opłacenia przesyłki kurierskiej – przekazywany jest w tej wiadomości także link umożliwiający monitorowanie losów przesyłki.
  21. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.britstyle.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.
  22. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu są podane w złotych polskich i stanowią całkowitą cenę płatną przez Klienta (zawierają wszelkie ewentualnie należne podatki). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki.
  23. Do każdego zamówienia dołączamy dowód dokonania zakupu.
  24. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku towarów, które mają zostać dostarczone w jednej przesyłce, termin realizacji jest uzależniony od terminu skompletowania przez Sklep ostatniego elementu zamówienia, chyba że Sklep i Klient postanowią wspólnie inaczej.
  25. Dostawa odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Klienta adres przez wybranego przewoźnika - Pocztę Polską lub firmę kurierską. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z opłatami podanymi na stronie Formy płatności i wysyłki. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, w razie przesłania towaru za pośrednictwem przewoźnika, Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym Sklep. Sposób badania przesyłki jest określony w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne).
  26. Zwroty, wymiana, reklamacje. Na www.britstyle.pl rozumiemy, że kupując zdalnie można nie trafić z wyborem rozmiaru lub fasonu. Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną każdy Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pod warunkiem odesłania go do nas w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu i z kompletem metek. Zwrot jest możliwy wyłącznie, jeśli towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został zniszczony. Wraz z odsyłanym towarem Klient jest zobowiązany zwrócić ewentualnie wydany dowód zakupu. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Zwracamy kwotę zakupu (w ciągu 24h od otrzymania zwróconego towaru), bądź też wymieniamy na inny rozmiar lub fason (pod warunkiem dostępności w magazynie).
  27. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli sprzedana rzecz jest wadliwa lub niezgodna z opisem umieszczonym na stronach Sklepu, a także gdy wydano rzecz w stanie niekompletnym. Warunkiem prawa do reklamacji jest wysłanie pisemnego zawiadomienie o wadzie na adres: info@britstyle.pl i odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany poniżej, w punkcie 26, w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiany wadliwego towaru na równorzędny, ale wolny od wad, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w ciągu 10 dni od daty otrzymania odesłanego przez Klienta reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
  28. Towar zwracany w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania (przesyłka polecona lub kurierska) na adres:

        Brit Style
        ul. Sławomira 66
        61-063 Poznań

  29. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W razie ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt mailowy przed złożeniem zamówienia.
  30. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania towaru do Sklepu w kwocie maksymalnie 13 zł (słownie: trzynaście złotych). Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
  31. Gwarancja autentyczności. Brit Style oferuje wyłącznie oryginalne produkty pochodzące z Wlk. Brytanii. Posiadamy pozwolenia poszczególnych marek na oferowanie ich produktów, publikację opisów oraz zdjęć na stronach naszego sklepu. Tylko tu możesz mieć pewność, że nie trafisz na gorsze jakościowo i niewiele tańsze podróbki. Zapoznaj się z naszą Gwarancją autentyczności.
  32. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.02.2012 r.