Płatności i wysyłka

Akceptujemy płatności wykonane przelewem tradycyjnym, za pośrednictwem PayU oraz PayPal (najbezpieczniejszy system umożliwiający dokonywanie płatności kartami kredytowymi oraz embosowanymi - wypukłymi).

Na płatność wykonaną przelewem tradycyjnym czekamy 5 dni roboczych - po tym terminie wysyłamy przypomnienie. W przypadku braku płatności i kontaktu w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia - zamówienie jest automatycznie anulowane.

Dane do przelewu:

57 ELEMENT LTD

Bank: ING BANK ŚLĄSKI

Nr konta: PL 57 1050 1520 1000 0090 3118 1309

Dane do przelewów z zagranicy:

Kod Swift/Bic:  INGBPLPW

Nr konta: PL 57 1050 1520 1000 0090 3118 1309

Wysyłamy towar w najszybszy, pewny i gwarantowany sposób:

kurierem (kurier UPS):
- standard UPS - gwarantowane doręcznie w ciągu 24h od nadania - 18 zł
- wysyłka kurierska za pobraniem - doręczenie w ciągu 24h od nadania - 25 zł

pocztą (kurier pocztowy Pocztex):
- najczęściej doręczenie w ciągu 24h od nadania, gwarantowane 48h - 11 zł

- wysyłka Pocztex za pobraniem - doręcznie najczęściej w ciągu 24h od nadania, gwarantowane 48h - 14 zł


- kraje Unii Europejskiej polecony priorytet najczęściej doręczenie w ciągu 7 dni roboczych - 30 zł

W przypadku zakupu więcej niż 1 przedmiotu w Brit Style - za przesyłkę płacisz tylko raz.

Wysyłamy towar także do krajów spoza Unii Europejskiej - skontaktuj się w celu ustalenia kosztu wysyłki.

Ograniczona odpowiedzialność sklepu internetowego Brit Style za zagubione i nieterminowo dostarczone przesyłki

Dokładamy wszelkich starań, aby Zamówienia były realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Współpracujemy z uznanymi na rynku dostawcami usług pocztowych – Pocztą Polską S.A i usług kurierskich – firmą UPS. Niestety czasami mogą wystąpić sytuacje, za które sklep internetowy Brit Style nie może wziąć pełnej odpowiedzialności. Po przekazaniu przesyłki dostawcy to on ponosi odpowiedzialność za jej właściwą realizację.

Ograniczona odpowiedzialność sklepu internetowego Brit Style oznacza, że z chwilą przekazania przesyłki Poczcie Polskiej S.A. lub kurierowi UPS wszelkie ewentualne problemy po nadaniu przesyłki jesteśmy zobligowani załatwiać zgodnie z regulaminem reklamacji tych firm. Takie działania podejmujemy zawsze na podstawie informacji od Klienta o zaginięciu lub zniszczeniu przesyłki.